VOLG JE BESTELLING
FAQs
Waar is mijn bestelling?
Uw bestelnummer vindt u in uw bevestigingsmail. Bestellingen kunnen pas worden getraceerd als ze zijn verzonden.
Ontbrekende artikel(en) van mijn bestelling?
Als uw bestelling meer dan één artikel bevat, kan het zijn dat we in afzonderlijke pakketten leveren. Controleer uw bevestigingsmail met de gegevens van uw bestelling.
U kunt de status van het ontbrekende artikel controleren met behulp van het CO-nummer naast uw factuurnummer.
Waarom geeft mijn tracking aan dat mijn bestelling wordt teruggestuurd naar de afzender?
Als de vervoerder uw bestelling niet heeft kunnen afleveren op uw afleverlocatie, kan het zijn dat u niet aanwezig was, dat de chauffeur het pand niet heeft kunnen betreden of dat het te wijten is aan een onvolledige/onvoldoende naam of adres die is opgegeven.
Als het pakket wordt teruggestuurd naar de afzender, neem dan contact met ons op: www.printerpix.nl/contacteer-ons